fredag 16 mars 2018

Send a smile for 4 kids - challenge !


Med detta kort hoppas jag kunna glädja ett av
alla barn som ligger på sjukhus.


Kortet är gjort för utmaningen där man
skickar in sina kort och sedan delas de ut
bland de sjuka barnen runt om på ett sjukhus.


Tänkte att detta kort
kanske passar en flicka som sitter i rullstol.


Jag är så glad att jag hann! Med bara någon minut
kvar innan utmaningen slutade. Hade tänkt göra ett
kort just för denna utmaning hela veckan och mitt
motiv målade jag redan för några dagar sedan.


Sen satt jag nu under eftermiddagen och jobbade
med kortet och insåg helt plötsligt att jag hade
32 minuter på mig att fotografera och redigera
ett inlägg. När jag var klar var det bara 17 min
kvar. Pust!

Ha en mysig fredagskväll!
Kram Sussie

5 kommentarer:

Valerija sa...

Your card is amazing.
So cute image! I love it!
Valerija xx

Tammy@T's Daily Treasures sa...

What a great idea. Your card is lovely.

SusanLotus sa...

Thank you Valerija and Tammy.

myrica sa...

Det var ett gulligt kort,
Jag gillar när man kan hjälpa utan att det ska gå först till mellan händer så det knappt blir något kvar.
Önskar dig en fin dag
kram

SusanLotus sa...

Thank you/Tack
for your comments/för kommentarerna.

Hugs/kram!
Sussie