torsdag 29 mars 2018

Äntligen en ny LO!


Det var bra länge sedan jag gjorde en ny layout.
Denna gjorde jag som ren inspiration till att fortsätta att 
vara kreativ resten av året.


Så man skulle lika gärna kunna kalla den för
en "Art journal page" eftersom den tjänar samma
syfte. Fotona tagna i mitt hobbyrum såklart.


Jag har använt torrpastell och vatten, akrylfärg, tusch, Posca,
en stencil, spets jag färgade med Posca pens, papper mm.
Se föregående blogpost.



Denna LO deltar i följande utmaningar:

MIXED MEDIA CHALLENGE # 46


Mix it up CB - Make your own background

Var Ni än är i världen och hur Ni än tillbringar helgen
så önskar jag en 
Trevlig Helg!

Kram Sussie

11 kommentarer:

Valerija sa...

Wow, this is so beautiful! Great details.
Valerija xx

SusanLotus sa...

Thank you so much Valerija! :D
Hugs
Sussie.

FiestyCrafter (Tina) sa...

Wonderful journal page! Thanks for joining us at Mix It Up Challenge Blog
Tina dt

SusanLotus sa...

Thank you Tina!
:)

Felix the Crafty Cat sa...

This is brilliant Susie, love it to bits. Angela xXx

Loose Stitches sa...

Beautiful page! Thank you for sharing with us over at Mix It Up Challenge Blog! We hope to see you again!
~ DT Sherry x

SusanLotus sa...

Thank you ladies for kind feedback! :)
Have a nice weekend!

Courtney sa...

I love your inspirational journal page! This is a great way to stay encouraged to create throughout the year. Have a great weekend!

Tammy@T's Daily Treasures sa...

Very pretty journal page. I need encouragement to create as I've been very lazy in that department lately. Recent dust storms mean I've had to clean instead. :/

Gio sa...

I love your ArtJournl page/LO. Gorgeous colour combination and pictures of your studio :-)
Have a happy humpDay!

SusanLotus sa...

Thank you for your comments Tammy and Gio! :)

You are not lazy Tammy. You get so much done when
it comes to knitting, socializing and walking. :)

Hugs!
Sussie