söndag 31 december 2017

Colouring book - The Home.


Gott Nytt År 2018! 

Här hemma råder det totalt lugn och början på vårt
nya år har än så länge varit en Nystart. 
 Mycket kärlek, värme och kramar. 
Och mycket att prata igenom. 


I julklapp fick jag en målarbok för vuxna av Anders.
De är ju väldigt populära just nu. Och min heter "Hemma".
Han tyckte att det passade mig bra eftersom jag älskar
allt som har med hemmet att göra.


Till boken köpte han tre fina Posca-pennor. 
Det är som akrylfärg fast på penna och fäster på
nästan alla ytor. Perfekt på svart papper bland annat.

Klippte ut blomman, nyckeln och nyckelhålet ur målarboken.

Jag använde dem till att färglägga och göra klart den nya
Art journal sidan som jag påbörjat för nya året.
Den är inte riktigt klar än men jag jobbar på den just nu.

Nu ska den här söta killen få lite tonfiskmousse.
Det gillar han skarpt!

Ha en trevlig kväll!
Kram Sussie

6 kommentarer:

brenda sa...

Just popping in to wish you a Happy New Year.

B x

SusanLotus sa...

Thank you Brenda! :)
Same to you.

Tammy@T's Daily Treasures sa...

I'm praying that peace will prevail in 2018. Sending you blessings of love and happiness. Will email you very soon.

SusanLotus sa...

Thank you Tammy!
I´m an optimist so I don´t loose faith easily. :)
Have a great start of the new year.
Blessings!

myrica sa...

Du jag kan inte se senaste inlägget du gjort, vet inte varför.
Kram

SusanLotus sa...

Hej! Det ligger som utkast fortfarande.
Ska lägga till lite fl
er foton.
Hoppas du har det bra. Här grått och slask!
Kram
Sussie