tisdag 17 maj 2016

Lite nya promenadbilder.


Idag har solen återvänt. Och det börjar bli varmare igen
efter några dagar med riktigt kallt och eländigt väder.


Så jag passar på att blogga några foton jag tog under min
promenad. Blommor kan man bara inte få för mycket av!


Det blev inte så lång promenad idag men jag ska snart åka
och bada. Simma en timme gör underverk för kropp och själ.


Jag fick ett kort av min dotter som jag byter kort med...

Seriously speaking...
Budskapet var klart och tydligt. 
Iväg och simma med dig! Genast!


Hon är så duktig och åker iväg på träning ett par dagar
i veckan nu så då ska jag ju inte vara sämre. 

 I brist på annat pysselmaterial så lägger jag till sist
ut den här gamla LO´n från vintern 2014.


Texten är så himla bra och något som alla borde ta till sig.

Ha en glad fortsättning på dagen!
Kram Sussie

2 kommentarer:

martinealison sa...

Bonjour chère amie,

Une jolie publication... Le printemps est aussi chaotique cette année...
Les fleurs de votre jardin sont magnifiques...
Je vous souhaite un bon bain !

❀ Gros bisous ❀

brenda sa...

What a lovely post Sussie and the quote on your layout it really lovely, great Spring flowers as well, I took photo's yesterday as well and must blog them later today.

B x