lördag 6 februari 2016

Projekt nr 2 - Mina mål 2016.

Jag gjorde en layout redan förra året som får vara nr 2
i årets kreativa utmaning för mig själv. Den jag skrev om igår.
Att vara lite kreativ varje dag.


Detta är alltså lite fusk men jag ska iallafall ändra datumet 
på den till 2016. Glömde göra det innan jag fotade. 
Så EN liten sak blir det ju...  ;-)


Små, små steg i taget. Ögonblick för ögonblick.


Jag har varit utan dator sedan i juli i år då min laptop trillade
i golvet och stendog och jag köpte en ny förra veckan så nu blir det
till att lära om lite. För den jag har nu funkar inte som den 
gamla. Lekte iallafall lite med foto-redigeraren och sparade
ner denna LO som svartvit.


I morse då vi vaknade hade det fallit lite ny snö ute och jag blev
jätteglad för jag vill hellre ha en riktigt kall vinter med mycket vitt
som faller ner i stora högar. Det var ett tag sen vi hade en sådan
vinter. 


Tyvärr har snön smält bort nu och vi har åter plusgrader utanför.
Inte kul! Slask är det väl inte många som njuter av?

Vi har ganskla rått och kallt här inne nu, elementet i köket har pajat,
 så det är tända ljus som gäller. Både värme och stor mysfaktor.


Annat var det igår som gällde. Då hade jag alla fönster plus
balkongdörren helt öppen och vädrade i flera timmar när jag
dammsög och småstädade.

Blev på gott humör då av den helt blå himlen. Kändes nästan
som om det var vår i luften. Men det var igår det.

Nu är det lördagskväll som gäller och vi ska bara ta det lugnt.
Tar väl fram någon film ur skåpet om det inte är något bra
på TV. Och jag önskar Er alla en härlig lördag!

Kram Sussie

2 kommentarer:

Tammy@T's Daily Treasures sa...

I'm glad to see that you are posting again. I'm also trying to be crafty every single day and today was a huge success in that area. I posted about it just now. :) Warm wishes!

SusanLotus sa...

Thanks Tammy!

Sounds great, l´ll visit you tomorrow for some
new inspiration and positive energy. :)

It´s late here now and I´ll go to sleep.
Been watching a french movie.

Have a nice sunday!