lördag 8 december 2012

Födelsedagskort!

 
För ungefär en månad sedan fyllde en av mina bloggvänner år
och eftersom hon redan mottagit detta kort
så kan jag visa upp det på bloggen nu.
 
Hon fick det för bara ett par dagar sen men bättre sent än aldrig
heter det ju.  ;)
 
 
Så här ser det ut i lite starkare belysning...
Och lite mer i detalj...
 Bladen är i skön sammet och det i kombination med spetsen
gav kortet en härlig struktur tycker jag själv.
 
 
Det är tidig morgon nu och mysigt att gå upp
en stund då det fortfarande är mörkt ute
så att man kan tända lite lyktor.
 
 
Det håller värman bra här hemma också.
Tycker att det är kallt i lägenheten nu.
Det känns faktiskt som att det blivit mycket kallare
efter att de bytte fönstren mot treglasfönster.
Inte så kul. Fryser ihjäl... nästan.
 
 
Lillgumman min sover fortfarande och själv ska jag
krypa ner igen jag med. Ner i värmen.
Sova en liten stund till.
 
Gubben min var på julmiddag igår och kom hem lite
rund under fötterna så han lär nog sova ett tag till.
Han hade iallafall riktigt kul!  :)
 
Ha en trevlig dag!
Sussie


2 kommentarer:

martinealison sa...

Une très jolie carte à l'occasion de cette célébration...
J'aime ce beau matou endormi... Un heureux !

Gros bisous.

SusanLotus sa...

Merci beaucoup! Bonnes fêtes à toi!

:)