söndag 22 januari 2012

Nyskapat!


Hej igen! Det var ett tag sen...
Tiden bara flyger iväg som vanligt.
Men i helgen har jag iallafall fått en del ATC´s gjorda.


Det blev tre stycken kort i denna rosavioletta färgskala.
Lite romantisk feeling över dem tycker jag själv.


Nu har vi nyss kommit hem från en lång skön promenad
ute i snön. Vi har fått snö nu och det är cirka 5 minusgrader
ute. Kändes friskt och fräscht att vara ute nu på kvällskvisten.

Innan dess var vi på bio och såg den nya Hamilton-filmen´
"I nationens intresse" och den var superbra!
Verkligen värd att se.

Imorgon börjar min kvällslediga vecka och då kommer
jag med ett lite längre inlägg och lite mer kort.
Då ska jag även ta mig tid att hoppa runt lite på Era
bloggar och se vad Ni har haft för Er.
Ha det så gott!
Sussie

14 kommentarer:

Sue B sa...

Oh these are beautiful Sussie! Gorgeous colours and I love the vintage feel that you've created. So many lovely details in them - I love them!
Hope you had a good weekend!
Hugs Sue xx

Myricas Farmor sa...

vilka fina ATCdu gjort, så romantiska dom är.
ha det gott
kram

SusanLotus sa...

Thank you Sue! :)

Tack Farmor Ankus!

Hugs / Kram!

maska sa...

Hei. Nydelige ATC kort.
Den trestammen på det siste kortet, er det fra en punch?
Ja tiden flyr. Snart er det februar.
Kos deg på hobby-rommet.
Ha det godt.
Klem. :)

Marita Johansson sa...

Mmmm sååå fina små kort
Kramis

Evas Pyssel sa...

Jag håller med....romantiskt. Passar bra nu när det snart är Alla hjärtans dag. Fast man kan vara romantisk när som helst. Kram Eva

SusanLotus sa...

Tack för Era snälla kommentarer! :)
Marit, jag tror den lilla punchen kommer från dig...
Kram!

karinl sa...

Vilka fina kort! Alla är mycket vackra, men min favorit är kortet med Eiffeltornet.
Ha det gott! Kram

SusanLotus sa...

Tack så mycket Karin! :)
Visste du att man även byter textila ATC´s? Typ quiltar i miniformat? Jag ska fixa en länk åt dig så att du får se. Kanske något för Era träffar. :)
Ha det jättebra! Kram

karinl sa...

Det hade jag ingen aning om, Sussie! Det skulle vara roligt att läsa mer om det. Tack på förhand!

Cheryl sa...

These are all beautiful! I love the colors.

My name is Cindy sa...

Hi Sussie! These are lovely, we must trade soon. Thanks for popping by to see me. Cindy

SusanLotus sa...

Jag ska leta upp länken till dig Karin och så kommer jag in på din sida och lämnar den. :)
Ha det så bra i veckoslutet! Kram

Thank you very much Cheryl and Cindy! :)
Have a great weekend!
Hugs!

Sue B sa...

Thanks for all your lovely comments Sussie!

Hope you are well and looking forward to the weekend
Big Hugs Sue xx