torsdag 6 januari 2011

Det var då själva sjutton...

Ända sedan klockan fem i morse, när gubben stack
iväg till jobbet, har jag suttit här och försökt göra ett
inlägg. Men det fungerar inte som det ska.
Gud, så irriterande det är!
Blev tvungen att installera den gamla redigeraren för
att det skulle fungera... Tillfälligt hoppas jag!
Men nu ska jag avslöja vem vinnaren blev i
det lilla lotteriet som jag ordnade före nyår...
Svaret är:
KARIN LEDIN
Så maila din adress till mig på:
så skickar jag paketet bums!
Tack snälla Ni som var med i utlottningen!
Jag är så glad att någon ville vara med ;)
Och nästa gång kan det ju vara DIN tur!
Idag ska jag verkligen försöka hinna med lite mer
pyssel. Det har varit mycket denna vecka med ny diet,
träning och att försöka etablera nya rutiner för 2011.
Och jag har haft en vansinnig huvudvärk de senaste dagarna
och fått proppa i mig en massa Treo.
Men nu vill jag faktiskt sitta ner ett tag och skapa lite.
Ikväll får vi främmande så jag ska vila en stund också.
Hoppas att Ni får en riktigt skön dag idag!
SUSSIE

10 kommentarer:

karinl sa...

Åh, vad jag blir glad! Tack snälla Susan!
Jag mailar dig direkt. Lycka till med skapandet, det blir lättare att ta sig tid nu efter helgerna.
Kram

SusanLotus sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
SusanLotus sa...

Roligt att du blev glad! Inget märkvärdigt i paketet, men en present är ju alltid kul att få :) Ha en bra dag!

Tiina sa...

Hej och hoppas att du har det bra. Vilka Härliga kort du har tilllverkat. Ja det är verkligen irriterande när datorn inte funkar som man vill. Ha en bra trettondagskväll.

Sussie B sa...

Hejsan

Vad roligt med en tävling. :-)
Jag gillar verkligen den första kortet du la upp. Jag kallar den "grodprinsessan" tycker det passar bra till den. För det är väl små grodor på kortet eller ser jag helt galet?

Kram
Sussie B

SusanLotus sa...

Hej Sussie B och Tiina!
Kul att Ni tittar in med jämna mellanrum! :)
Ja, jag tänkte att de små grodorna aspirerar alla om att få bli kyssta och bli Prinsen i hennes liv, men hon undrar uppgivet om någon av dem kan vara den rätte ;)
Jag önskiar Er en trevlig Trettondagsafton också!

Evas Pyssel sa...

Grattis till Karin, vinnaren !!! Det är ju alltid kul att vinna något. Himla läckert kortet överst. En prinsessa i dessa prinsesstider !! Ha det gott !! Kram Eva

SusanLotus sa...

Tack Eva! Jag blev riktigt nöjd med kortet själv också om jag får säga det... ;D
Ha en trevlig kväll,jag uppskattar alltid när du tittar in! Kram

Evas Pyssel sa...

Mitt Elvisalbum är jag så stolt över. Igår sa vi.... tänk att vi varit där !!Satt nämligen och tittade på bilder från en webcamera på Graceland. Den uppdaterades varje minut och man kunde följa vad som hände där och hur dagen förändrades. En fantastisk datavärld vi lever i.Men musiksmak...det vore förfärligt trist om alla hade samma smak. Jag är nog nästan allätare, men favoriterna sticker ut.Ha en fin söndag. Vi ser snart gräset lite här och där. Kram Eva

SusanLotus sa...

Tur at vi alla är olika som sagt! :)

Helt otroligt egentligen att man kan se allt som sker bara sekunden efter att det skett fast avstånden är så långa. Eller att man kan skicka sms till ex USA eller Australien och det är framme sekunden efter... Svårt att greppa tycker jag. :)

Albumet SKA du vara stolt över! Ha det bra! KRAM