fredag 10 december 2010

Altered matchbox nr 1!

När man sitter och tittar runt på nätet och ser vad alla talangfulla
människor håller på med blir man ju inspirerad
att prova på något nytt.
Så nu har jag gjort min första altrade tändsticksask!

Den är gjord för Art´N Soul Challenge på Flickr:

I utmaningen ingår att lägga i en liten överraskning åt sin
bytespartner. Vad jag ska ha i vet jag ännu inte...

Det var kul att göra en tändsticksask så jag ska prova att göra
fler. Men det är ett pytteformat att arbeta med så jag tycker
att det är lite knepigt! :)

Igår fick jag en fin liten blomsterbukett av gubben min för
jag trodde jag höll på att bli sjuk. Gick omkring och frös
och huttrade. Men idag har det släppt! Så skönt att det inte
blev en långvarig historia. Många är sjuka just nu som jag vet.
Men visst var det gulligt av A att köpa blommor. Ibland
är han sååå romantisk!
Bilden blev inte så bra men det är en röd julkula i buketten :)

Ha en jättehärlig fredagskväll!
Själv fortsätter jag nog att pyssla ett tag till...
Sussie

10 kommentarer:

Evas Pyssel sa...

Jättefin ask och speciellt med det gulliga hjärtat. Ha en skön lördag !! Kram Eva

SusanLotus sa...

Tack Eva! Det gav mersmak att göra fler som sagt. Ha en skön lördag du med! Här ska julpyntas nu. Kram

Penselkvinnan; sa...

Fin liten ask, snäll gubbe har du också! Ha en fin tredje advent.

Myricas Farmor sa...

Det var en gullig Ask, tänkte göra en Tändsticks ask,
Ha det gott
kram

SusanLotus sa...

Tack båda två! :)
Hoppas att Ni haft en lika mysig helg som jag har haft. Just hemkommen från bio... KRAM

Tiina sa...

Jättefin ask du har gjort! Härlig blombukett.

SusanLotus sa...

Tack Tiina! Det blir lite mer pyssel inom kort!
Ha en skön vintervecka!

Sussie B sa...

Hej Sussie!

Tycker mycket om din ask, den vart verkligen jättefin. :-)
Har du tänkt göra flera?

Å gubben din var ju jättesöt när du fick blommorna. :-)

Kram Sussie B

Maria sa...

Fint att pimpa tändsticksasken!

SusanLotus sa...

Tack för Era snälla kommentarer!
Ha en trevlig lördagskväll! :)