söndag 10 oktober 2010

Mina barndomskalas!

 Dagen har varit hemsk!
Magsjuka och fruktansvärd magknip... AJAJ!
Men skam den som ger sig!  ;)
Det gick över nu på kvällskvisten så jag kunde äntligen fortsätta
skapa alster till CyberCropen på
som firar stort att de fyller 4 år i helgen!
Klicka på bilderna för att se dem i större format.
Denna layout år gjord till LO textutmaningen!
Viktigt var att texten "Min bästa födelsedag" skulle finnas med,
för övrigt fick man skapa helt fritt...
Jag tillägnar denna layout ALLA mina barndomskalas.
För de var alla MINA BÄSTA FÖDELSEDAGAR!
Jag fick alltid bjuda hem massor av kompisar och stå och baka
tårtorna själv innan de kom. Vi hade en back med läsk och massor
av godsaker på fint dukat bord... Glass och godis i stora lass...
Vi hade alltid jätteroligt och lekte en massa lekar som kurragömma,
hela havet stormar, ett skepp kommer lastat mm
Ballonger och serpentiner var såklart jättekul att ha på kalas!

På bilderna fyller jag 10 år. De är tagna den 23.10 - 1976.
Tänk vad tiden går...
Tack för alla fina födelsedagar jag fick uppleva!
Sussie

Inga kommentarer: