tisdag 12 oktober 2010

Kreativ dag!

Jag har just plockat fram enhel del material och foton som jag ska
göra lite Halloween-layouter av.  Det ska bli kul!
Jag ska försöka vaska fram dels fler bilder från när jag var ung och
dels från min dotters skoltid. Eftersom hon gick i en svensk-engelsk
skola så var Halloween-firandet jättestort varje år.
Hon hade bland annat eldgaffel och världens utstyrsel ett år men jag har
nog inget foto på det :(   Jag borde försöka få lite foton via hennes skola.
Kanske har de något arkiv? Något att tänka på till nästa år...
En anna dag de firade stort var St Patricks day då allt skulle vara grönt,
men det hör inte hit just nu... Kul minnen iallafall :D

Idag satt jag också och märkte alla ATC´s som skulle iväg med dagens
post. De har min etikett på och den märkning som de enligt
tradition ska ha. ATC-titel, datum, nr och vem som gjort dem.
Så nu har en liten bunt gått iväg :)
Imorgon ska jag ta och hälla ut alla osorterade ATC´s jag fått
och sortera in dem i mina ATC-pärmar. Det blir ett riktigt hästjobb
men skönt att få det gjort. :)

Just nu mår jag riktigt bra efter att ha sovit nästan hela måndagen.
Så nu blir det scrapping ett par timmar innan läggdags!
Ha en riktigt skön kväll!
Sussie

3 kommentarer:

till-vidas-ara sa...

Härligt! ska bli spänande att se hur Halloween-korten ser ut***
Ösnkar dig en härlig onsdag *****

Kramar Lycke

Julia Cotrim sa...

Hi Sussie loved your blog and your work! Thanks for stopping by!
Hugs and have a nice day!

SusanLotus sa...

Tack Lycke för att du tittade in igen!
Korten kommer någon av de närmaste dagarna... Idag har jag varit rätt trött men piggnat till nu på kvällen. Som vanligt, kvällsmänniska som jag är. :)
Först ska vi på bio och sen ska jag pyssla.
Ha det så gott du med denna höstdag! :)
Kram

Thanks Julia! Hope you find your way here again!
Hugs! :)