söndag 12 september 2010

Dagens layout!

Dagens foto blev ett från när Mikaela gick i Johannes skola i Vasastan.
Jag tror att hon är 11 år på bilden.

Jag började med att rota runt lite bland alla mina papper
för att välja en färgskala som jag tyckte passade ihop
med fotot...
Detta blev resultatet av dagens kreativa arbete!
Och jag måste säga att jag blev riktigt nöjd.

Jag har ju bara gjort ett litet litet fåtal sidor i storleken
12 x 12 inches, dvs 30,5 x 30,5 cm.
Mest har jag gjort ATC´s.
Men det här var jättekul så jag ska ha som mål nu under
hösten att skapa en LO om dagen.
Ligger efter så mycket med att fixa i ordning album!
Fotona ligger i lådor här hemma så jag har massor att jobba med.
Och det känns så lätt nu när jag upptäckt den
dubbelhäftande tejpen! Förut trodde jag att jag måste klistra
ihop allting...

Ha en fortsatt skön söndag!
Själv ska jag gå på bio ikväll... :)
Sussie

6 kommentarer:

June sa...

Ohhh wow !! this is a gorgeous scrap page and a beautiful young lady. Love how you framed her and love the distressing
thanks also for you lovely comment on my blog
hugs June xxxx

SusanLotus sa...

Thank you vewry much June!
Hugs Susan :)

Evas Pyssel sa...

Vilken fin LO du gjort på din dotter. Jag ska titta runt lite bättre här endera dagen. Ville bara säga Lycka till i min blogg-candy !
// Eva

SusanLotus sa...

Tack Eva! Jag är nybörjare på det här med stora layouter, men det är så himla kul upptäckte jag idag så nu blir det mycket scrapbooking ett tag framöver! :)

Cindy Adkins sa...

Oh this is just precious!!! I love it!!!
Hugs
xox

SusanLotus sa...

Thank you very much Cindy for your kind comment! It warms my heart! :)