söndag 21 februari 2010

Insnöade planer på en Kick-start!

Detta är fönstret utanför vårt sovrum!
Jag har tänkt ta bilder under ett tag nu för att visa hur det blir mer och mer snö på
fönstren runt omkring oss...
Men här var jag inte tillräckligt snabb...
Det här har sett illavarslande ut i en vecka nu och dag för dag har jag tänkt att snart kommer inte de där takfönstren i huset mittemot att synas något mer...
Och som synes: Nu är dom BORTA!

Snön ligger meterdjup på taken här!
Tur att de lutar för man har ju hört om tak som rasat in...

Hur som helst så har jag snackat med gubben min i morse om att jag MÅSTE
komma igång med träningen och viktminskningen ordentligt igen.
När man har så mycket att gå ner som jag har så behöver man en Kickstart anser jag.
Det är tungt att röra sig och jag måste få känna att det händer något.
Så nu blir det pulverdiet i minst en vecka.
Vi har laddat upp med Nutrilett i ananas, päron och skogsbärssmak.
Anders har några arbetskamrater som faktiskt gått ner massor på att dels kickstarta och sedan
varva sina nya hälsosamma kostvanor med pulver då dom känt sig stressade och inte orkat eller hunnit förbereda goda mellanmål eller frukostar...

Ärligt talat ska det bli skönt.
Jag har spårat ur. Och en stor del av tröttheten är ju naturligtvis pga min vikt.
Det är bara att inse.

Ha en underbar dag!

OJDÅ! Kom just på att det är ju inte alls Nutrilett,
 det ser ni om ni har skarpa ögon, det är ju faktiskt Naturdiet som står på bordet!
:D

2 kommentarer:

Penselkvinnan; sa...

Ja vad mycket snö vi har fått denna vinter, och det verkar komma mer i veckan. Hoppas det funkar med nya dieten, lycka till och ha en bra dag!

SusanLotus sa...

Ojoj! Jag har inte sett väderleksrapporten ännu... :o
Tack, det måste fungera! Önskar dig en härlig dag också!