torsdag 4 februari 2010

ART DOLL - en pappersdocka

Den här Art Dollen gjorde jag för ett privat byte med en tjej på Flickr
som gör otroligt fin färgstark konst. Hon hade några Art Doll´s för byte
och jag ville gärna prova på.
Detta är resultatet :)
Jag blev väldigt nöjd själv! :)
Frågan är om jag kan göra om en lika bra.

Men jag ska nog försöka iallafall.
Det här är en otroligt rolig hobby och jag ser fram mot att min dotter
kommer hit i mars. För då ska vi sitta och pyssla tillsammans har vi bestämt :)
Sen så blir det nog en hel del promenader också. För vi älskar att vara ute och gå båda två.
Ha en bra dag!
Själv ska jag ta och vila ett tag och sen fortsätta med att röja lite i hobbyrummet.


4 kommentarer:

deb famularo sa...

I think this is absolutely gorgeous! I love altered art, and you are so talented! xOxO deb

SusanLotus sa...

Thank you very much! Nice comments means alot to me and helps me continue to learn more and hopefully become better :)
Hugs!

rochambeau sa...

Love this beautiful girl Sussie!
Constance

SusanLotus sa...

Thank you so much Constance!
:D