torsdag 21 januari 2010

Vid gott humör igen! :)

Det dåliga humöret från i morse har gått över! :)
Nu är jag på ett jättebra humör och har tänt en massa ljus i lägenheten igen.
Jag har sovit tre timmar under dagen, fast jag inte skulle.
Men nu är jag ju glad och utvilad iallafall :)
Gubben kom hem från jobbet precis och vi ska snart fixa middag.
Jag tror att det får bli kinesiskt stekt ris med räkor, ägg och ärtor.
För vi har en massa ris kvar från gårdagen.
Det blir gott! Speciellt med god soja till :)

Sen ska vi fortsätta fixa i pysselrummet.
Flytta sängen, klä kartonger och lite annat smått och gott.
Jag har börjat sortera upp alla småprylar som Ni kan se på bilderna.
Alla hobbyfärger, glitter osv...
Spetsar, knappar och blommor i burkar som jag ska måla locken till sen...


Jag tror att det var allt för idag. Kommer ju att vara busy busy...
Fast man vet ju aldrig. Jag kanske kikar in en stund ikväll innan jag ska sova.
Om inte annat för att läsa Era fina bloggar!
Och en sak till: den ljusblåa ljuslyktan köpte jag på vår Rättviks-resa. I den fina hantverksbyn :)
Vi hörs och ha det så bra denna vinterkväll!



Inga kommentarer: