söndag 31 januari 2010

2 nya 4 x 6 inch postcards!

Här ovan ser Ni två nya Postcards som jag har gjort med akrylfärger, papper, guld embossingpowder mm
Jag tror jag ska behålla dem själv och hänga upp dem i mitt hobbyrum som inspiration :)
OJ OJ, vad det tar på krafterna att ta sig igenom alla underbara bloggar som är med i One World One Heart 2010!
Jag blev tvungen att ta en liten paus och göra något annat...
Det är nästan 900 deltagare och jag försöker gå in på så många jag kan och kolla :)
Min långsamma knäppa datorn håller på att göra mig galen så vi får se om jag fortfarande är normal när detta event är över...
Ha en toppenkväll!
:)

4 kommentarer:

Penselkvinnan; sa...

Min dator är också seg, funderar på att köpa en ny. Fina kort du gjort!

SusanLotus sa...

Tack snälla du för att du tittade in en stund!
Jag ska ta en titt på din blog också lite senare för att se vad du har hittat på för nytt :)
En Laptop skulle sitta fint! Hmmm... En vinst på Lotto vore alltså inte helt fel!
Ha en bra kväll.

karinl sa...

Vilka fina kort! Det är något speciellt med änglar och man kan behöva några skyddsänglar.
Ha det bra!

SusanLotus sa...

Tack Karinl!
Tack för att du tittade in och gav en snäll en kommentar :) Varje kommentar jag får gör mig väldigt glad för det är roligt att veta att någon kollar in min blogg!
Ha det så bra du med!