onsdag 23 september 2009

Loppisfynd!

Vi är väldigt många här på nätet som älskar att fynda på loppmarknader och i secondhand-butiker. Och det är så kul att se vad andra hittat. Så nu ska jag också lägga upp mina fynd har jag tänkt mig :D
Detta vackra syskrin hittade jag nere på Kupan och blev bara tvungen att köpa den på en gång! Jag tror att det är från 50-talet. Kanske tom tidigare... 150 kronor gav jag för den.
Kära Sally är med på bilden och inspekterar det nya fyndet :)
Denna broderi-ring hittade jag också på Kupan. Så fort jag såg den tänkte jag att jag skulle ha den att hänga mina örhängen på så nu hänger den på badrumsdörren här hemma med alla mina stora clips. Jag hade tänkt länge att jag ville ha någonstans att hänga upp dem så att jag lätt kommer åt dom och blir inspirerad att ha dom på mig! Den gav jag 20 kr för. :D

Inga kommentarer: