onsdag 23 september 2009

Dagens post!

Det har ramlat in ny post idag! Jag gjorde så många byten förra veckan och nu anländer dom!
Den här sjöjungfrun är från Water-theme utmaningen och det är Cindy från UK som gjort denna "mermaid"...
De här korten kommer från Lynn i Kanada. Jag blev så förtjust i det vintriga lilla kortet i vitt och ljusblått och hon ville ha två av mina kort så jag valde även "All that glitters"... Det syns inte på bilderna hur fina och glittriga korten är. :)

Och till sist ett Skinny-card från skinnyweek-challenge med IT-tema.
Den har Gunilla från Åbo i Finland gjort.

Som vanligt blir man ju jätteglad när man får alla dessa fina leveranser. Och jag hoppas att jag ska vara igång med att göra en hel del kort snart för jag har bytt bort nästan allt...


Men jag har så mycket som måste göras här hemma först. Det ser ut som f-n här. Det är liksom inget kul att städa när man vet att de ska in i kök och badrum och härja... Fast vi bestämde, A och jag, att vi måste städa ordentligt innan eftersom det ju dessutom ska tömmas i badrum, alla hallarna och köket. Och allt det måste ju in i vardagsrummet eller sov- och hobby-rummen. Det blir nog rörigt då! Vi som flyttade in förra året och kommit i ordning nu...

Jag är bara så fruktansvärt trött! Vet inte hur lusten till att städa ska framkallas! Suck...Jag sov flera timmar på dagen idag. Än så länge går det bra att sova när de renoverar om jag har öronpropparna på mig... De är ju i porten intill först och påbörjar. Fast det låter för bedrövligt redan nu och om två veckor ska dom in här, och sen ska eländet pågå i båda trappuppgångarna till mitten av november. Och jag har ännu inte fått någon ersättningslägenhet.
Måste ringa honom imorgon igen.

Glömde gå och ta blodtrycket idag igen! Skulle varit på vårdcentralen klockan 15 men sov då...
Får ringa dit med imorgon och be om en ny tid.
Just nu längtar jag jättemycket efter att få min operation.
Att få bli smalare igen och PIGGARE!
Sov så gott!

Inga kommentarer: