måndag 14 september 2009

Dagens post!

Idag fick jag tre jättefina kort med posten!
Från Barbara i New York, Beverly i Michigan och Karin i Berlin.
Kul att ha ett frimärke från Afghanistan! Och jag bara älskar detr fina kortet med katten på! :D :D
Karin var snäll nog att göra en "Princess of Moldavia" till mig.
Riktigt fin blev den.

Lite nytta har jag iallafall fått gjort idag.
Ytterligare post har äntligen kommit iväg! Några atc som vanligt men också "paketet" till Texas.
Tina, snart har du din överraskning i brevlådan!
Jag vet att du har väntat länge...

Och jag har fortfarande en del att komma i fatt med på brevskriveri-fronten...
Under veckan som kommer har jag lovat mig själv att skriva brev till Tarja i Finland och Kari i Stockholm också. Nu MÅSTE jag rycka upp mig på allvar.

Inga kommentarer: